Αποτέλεσμα αναζήτησης

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Chemtrails...Η αλήθεια..!(Αναλυτικά)


Παρακάτω θα σας παραθέσω ένα αρθρο απο το περιοδικό Τριτο Μάτι, και μερικά ακόμα λογια σχετικά με την απειλή που ακούει στο όνομα Chemtrails...
Για να μπείτε στο θέμα ευκολα, κάντε μια αναδρομή εδώ και εδώ ,  παλαιότερα αρθρα του ~TRUTH~ για το θέμα των chemtrails...



Σύμφωνα λοιπόν με το περιοδικό "Τρίτο Μάτι" :





Όσο και να το αρνούνται οι «αρμόδιοι», οι αεροψεκασμοί της ατμόσφαιρας συμβαίνουν πραγματικά! Και, μάλιστα, η άρνηση των Αρχών σε όλο τον πλανήτη
να παραδεχτούν την πραγματικότητα τους, οδηγεί στο....
εφιαλτικό συμπέρασμα ότι συμβαίνουν για... κακό!

Στο μεταξύ, το κλίμα αλλάζει σε όλο τον κόσμο...
Και ένα είναι σίγουρο: ο πλανήτης μας μεταλλάσσεται
σε έναν κόσμο για διαφορετικά όντα...

Του Αρίσταρχου
Ο Αρίσταρχος είναι διπλωματούχος χημικός μηχανικός του Ε.Μ.Π. και αρθρογραφεί σε περιβαλλοντικά και οικολογικά έντυπα.

«Η Επιστήμη, δεν είναι παρά μια διαστροφή και μια διαστρέβλωση του ιδίου του εαυτού της, εκτός και μόνον εάν υπηρετεί το καλό της ανθρωπότητας»
ΝιcοΙa Tesla, 1915

Στην Ελλάδα κατά τα τελευταία πέντε έτη -και κατά τα τελευταία οκτώ σε παγκόσμια κλίμακα- παρατηρητές καταγράφουν τις εμφανίσεις περιέργων "χημικών ουρών" στους ουρανούς, οι οποίες προέρχονται από αεροψεκασμούς. Πρόκειται για τα περιβόητα πλέον Chemtrails, δηλαδή τις νεφοειδείς ουρές μεγάλου μήκους και διάρκειας που αφήνουν πίσω τους ορισμένα αεροπλάνα Τα ερωτηματικά είναι πάρα πολλά, σχεδόν αναρίθμητα, όπως και οι παρατηρούμενες γραμμές στον ουρανό:

• Ποιοι και για ποιο λόγο ψεκάζουν την ατμόσφαιρα στην Ευρώπη, στην Αμερική, στην Μέση και Άπω Ανατολή, στην Αυστραλία, και αλλού;
• Ποιοι και πώς προωθούν και επιβάλλουν στις κυβερνήσεις των χωρών αυτές τις δραστηριότητες, δαπανώντας τεράστια ποσά για να καλύπτουν ολόκληρες ηπείρους με εναέρια στρώματα χημικών ουσιών;
• Ποιες είναι οι πραγματικές πολιτικές, γεωπολιτικές, κοινωνικές, και άλλες σκοπιμότητες που εξυπηρετούνται από τους ψεκασμούς;

Σε μια προσπάθεια να δοθούν ικανοποιητικές απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, θα πρέπει να αναλύσουμε και να αξιολογήσουμε τις διάφορες ερμηνείες και εξηγήσεις που έχουν διατυπωθεί σχετικά με το φαινόμενο.

Πρόσφατα ακραία μετεωρολογικά και καιρικά φαινόμενα στην Ελλάδα

Από τις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, παρατηρήσαμε μια κλιμάκωση των αεροψεκασμών πάνω από την Αττική και την υπόλοιπη Ελλάδα, σε καθημερινή βάση. Το αποτέλεσμα ήταν μια σειρά ακραίων καιρικών φαινομένων με έντονες βροχές μέχρι ξαφνικές και ισχυρές καταιγίδες, ακόμη και τοπικές χιονοπτώσεις στην Πάρνηθα, οι οποίες είχαν σαν επακόλουθο πρωτοφανείς πλημμύρες και καταστροφές σε αρκετές περιοχές της ελληνικής επικράτειας, και πιό συγκεκριμένα στους νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Μαγνησίας, Ευβοίας, Αττικής, και σε διάφορα νησιά.
Είναι περιττό να τονίσουμε πόσο ασυνήθιστα είναι τέτοιου είδους καιρικά φαινόμενα στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο ή στις αρχές Οκτωβρίου, όταν γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι ξενοδόχοι συμπεριλαμβάνουν αυτή την περίοδο στην θερινή τουριστική σαιζόν!
Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ένα συγκεκριμένο και αρκετά χαρακτηριστικό παράδειγμα: Στις 15 Οκτωβρίου (ημέρα των Δημοτικών εκλογών), τεράστιες λευκές "χημικές ουρές" -και είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι ήταν άλλες παράλληλες και άλλες χιαστί-κάλυπταν τον ουρανό πάνω από την Αττική αλλά και πάνω από άλλες περιοχές της Ελλάδος. Οι δημιουργία νεφοειδών γραμμών συνεχίστηκε με αμείωτη ένταση τις πρωινές, απογευματινές, και βράδυνες ώρες, αλλά και την επόμενη ημέρα. Το αποτέλεσμα;

Στις 17 Οκτωβρίου και λίγο μετά το μεσημέρι ο συννεφιασμένος Αττικός ουρανός απέκτησε μια περίεργη κόκκινη απόχρωση πολύ πριν από την δύση το ηλίου! Αρκετοί Αθηναίοι ανησύχησαν και τηλεφωνούσαν σε αστεροσκοπεία και επιστημονικά ινστιτούτα για εξηγήσεις. Παραθέτουμε απόσπασμα από σχετικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος" την επόμενη ημέρα (18 Οκτωβρίου) με τίτλο "Γιατί Ματώνει ο Ουρανός":
«Ο "Ε.Τ." ζήτησε από τους ειδικούς να εξηγήσουν επιστημονικά το κόκκινο χρώμα που κάλυψε χθες την Αττική ατμόσφαιρα αλλά και πόσον αυτό σχετίζεται με τη χθεσινοβραδυνή κακοκαιρία ή προμηνύει χειρότερα καιρικά φαινόμενα. ... Συμφωνάμε τον επίκουρο καθηγητή στον τομέα Φυσικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Αλέξανδρο Παπανιάννη, αυτό το "κόκκινο" χρώμα, γενικά, σημαίνει οτι υπάρχουν περισσότερα σωματίδια στην ατμόσφαιρα, ειδικότερα κοντά στην επιφάνεια της Γης, που σκεδάζουν την ηλιακή ακτινοβολία. Σημείωσε όμως πως την χθεσινή ημέρα το νέφος ήταν χαμηλό και η απόχρωση που πήρε ο ουρανός τις απογευματινές ώρες ήταν κυρίως θέμα υγρασίας σε συνδυασμό με σωματιδιακό φόρτο.... Σε άλλες περιπτώσεις, ο ουρανός μπορεί να είναι κόκκινος επειδή έρχονται σωματίδια από την Αφρική, ή ως αποτέλεσμα δασικής πυρκαγιάς -κάτι που όμως δεν παρατηρήθηκε χθες.»

Άραγε από που προερχόταν ο αυξημένος σωματιδιακός φόρτος στην Αττική ατμόσφαιρα; Τι είδους σωματίδια είχαμε στην ατμόσφαιρα;
Η μόνη δυνατή εξήγηση: Chemtrails! Να προσθέσουμε σε αυτό το σημείο, ότι την ίδια ήμερα (17 Οκτωβρίου) είχαμε ακραία φαινόμενα κακοκαιρίας και κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε Αστυπάλαια, Λέρο, και σε περιοχές των νομών Χανίων και Ρεθύμνης. Οι άνεμοι έφθασαν τα 10 μποφόρ και οι καταρρακτώδεις βροχές πλημμύρισαν παραλιακές περιοχές της Κρήτης - σε ορισμένες περιπτώσεις το νερό έφθασε σε ύψος το ένα μέτρο!

Τι ακριβώς συμβαίνει

Το θέμα των χημικών αεροψεκασμών (chemtrails) είναι πλέον αρκετά γνωστό σαν φαινόμενο όχι μόνο στους κύκλους των ανεξάρτητων ερευνητών και επιστημόνων, αλλά και ανάμεσα στα πλήθη των ελεύθερα σκεπτόμενων μελών της κοινωνίας μας. Πρόκειται γιά μεγάλου μήκους, πυκνές, και λευκές νεφελώδεις γραμμές - σε ορισμένες περιπτώσεις και άλλου χρώματος - οι οποίες ξαφνικά παρατηρούνται στον ουρανό μιας περιοχής.
Οι γραμμές αυτές συχνά παρατηρούνται σε γεωμετρικούς σχηματισμούς όπως χιαστί, παράλληλες, τριγωνικές, κυκλικές, ή ακόμη και σε μορφή ορθογωνίων παραλληλογράμμων. (Πράγμα που καταρρίπτει τον ισχυρισμό ότι πρόκειται για ίχνη αεροσκαφών που εκτελούν συνήθεις πτήσεις). Έχει παρατηρηθεί ότι οι "γραμμές" αυτές δημιουργούνται, στις πιό πολλές περιπτώσεις, από εκπομπές χημικών ουσιών προερχόμενες από λευκά αεροσκάφη χωρίς διακριτικά, τα οποία ίπτανται σε ύψος που κυμαίνεται από 5 έως 11 χιλιόμετρα πάνω από την επιφάνεια της θαλάσσης. Είναι λοιπόν προφανές, ότι οι ψεκασμοί αυτοί δεν έχουν καμία σχέση με τους αεροψεκασμούς παρασιτοκτόνων οι οποίοι γίνονται σε πολύ χαμηλό ύψος πάνω από τις αγροκαλλιέργειες γιά την προστασία της αγροτικής παραγωγής.
Θα πρέπει, επίσης, να διευκρινίσουμε στο σημείο αυτό, ότι το παρατηρούμενο φαινόμενο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγχέεται με τις κανονικές εκπομπές καυσαερίων και υδρατμών των αεριωθουμένων αεροσκαφών. Οι υδρατμοί αυτοί, σε συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασίας (-60 βαθμούς Κελσίου ή και χαμηλότερα) και υγρασίας της ατμόσφαιρας, ψύχονται ακαριαία την στιγμή που έρχονται σε επαφή με τον παγωμένο αέρα δημιουργώντας μικρού μήκους, λεπτές, λευκές γραμμές (παγωμένοι λευκοί μικροκρύσταλλοι). Αυτές οι γραμμές διαλύονται σύντομα -συνήθως εντός δευτερολέπτων ή το πολύ σε διάστημα ολίγων λεπτών- χωρίς να αφήνουν κανένα ίχνος από το διερχόμενο αεροσκάφος.
Όμως στην περίπτωση των chemtrails, οι μεγάλου μήκους και πυκνές γραμμές όχι μόνο δεν διαλύονται σύντομα αλλά αιωρούνται στην ατμόσφαιρα επί αρκετές ώρες και σταδιακά διαστέλλονται δημιουργώντας λεπτά, τεχνητά νέφη τα οποία μπορούν να καλύψουν μία ολόκληρη περιοχή.

Τα νέφη αυτά με την σειρά τους επηρεάζουν ή και μεταβάλλουν δραστικά τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην συγκεκριμένη περιοχή. Πρόκειται λοιπόν, κατά την εκτίμηση ειδικών επιστημόνων και ερευνητών, γιά αεροψεκασμούς της ατμόσφαιρας με υδρόφιλες χημικές ουσίες οι οποίες απορροφούν την ατμοσφαιρική υγρασία δημιουργώντας τις αιωρούμενες, πυκνές γραμμές διαφόρων σχημάτων και τα τεχνητά νέφη.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αποτέλεσμα των αεροψεκασμών, αντί για μεγάλου ύψους νεφώσεις, είναι μια χαμηλού ύψους "ομιχλώδης" υγρασία που καλύπτει σαν λευκό πέπλο τις πόλεις, τα παράλια, και τον θαλάσσιο χώρο μιας περιοχής - φθάνοντας μέχρι την επιφάνεια της θαλάσσης. Αυτό σημαίνει, πιθανότατα, ότι γίνονται ψεκασμοί και πειράματα με διαφορετικές χημικές ουσίες και διαφορετικούς σκοπούς σε διαφορετικές χρονικές στιγμές πάνω από την ίδια περιοχή. (Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ευρύτερη περιοχή Ηλιούπολης, Αργυρούπολης στην Αττική, η οποία εδώ και αιώνες εθεωρείτο «η υγιεινότερη στον κόσμο» λόγω της εγγύτητας της με τη θάλασσα και ταυτόχρονα της μηδενικής υγρασίας που παρουσίαζε. Εδώ και λίγα χρόνια όμως οι κάτοικοι τους έχουν πλέον εξοικειωθεί με την μεγάλη υγρασία που παρουσιάζει η περιοχή, υγρασία μάλιστα που είναι εξαιρετικά αισθητή τις πρωινές ώρες).
Πρέπει να τονιστεί εδώ, ότι το φαινόμενο των περιγραφόμενων αεροψεκασμών έχει στοιχειοθετηθεί με πλούσιο φωτογραφικό και μαγνητοσκοπημένο υλικό, καθώς επίσης και έρευνες από εκατοντάδες επιστήμονες, δημοσιογράφους, και ευαισθητοποιημένους πολίτες ανά την υφήλιο. Ειδικότερα, από έρευνες και χημικές αναλύσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα στις ΗΠΑ, στον Καναδά, αλλά και στην Γερμανία, προκύπτει ότι, κατά κανόνα, τα συγκεκριμένα ψεκαστικά αεροσκάφη διασπείρουν στην ατμόσφαιρα μικροσκοπικά σωματίδια αποτελούμενα από οξείδια του αλουμινίου, άλατα ή οξείδια του βαρίου, ή και σκόνη χαλαζία.
Επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις, τα αεροσκάφη αυτά διασπείρουν μικροσκοπικές ίνες πολυμερών υλικών, οι οποίες ευρέθησαν να είναι φορείς μικροοργανισμών όπως οι βάκιλοι, τα βακτήρια, και οι ιοί!
Σύμφωνα με την σύγχρονη ιατρική επιστήμη, το αλουμίνιο (αργίλιο) και το βάριο σε οποιαδήποτε μορφή αποτελούν επικίνδυνα τοξικές ουσίες για τον ανθρώπινο οργανισμό. Επιπροσθέτως, το ανθρώπινο σώμα δεν είναι προετοιμασμένο να καταπολεμήσει ιούς και βακίλους ή βακτήρια που ζουν στην ανώτερη ατμόσφαιρα. Προκύπτει λοιπόν το συμπέρασμα, ότι οι ψεκαζόμενες χημικές ουσίες απειλούν την δημόσια υγεία είτε άμεσα, με απευθείας εισπνοή, είτε έμμεσα, με μόλυνση του καλλιεργήσιμου εδάφους και του υδροφόρου ορίζοντα, όποτε εισέρχονται στην τροφική αλυσίδα.

Μύθος Ι: Εκπομπές κανονικών καυσαερίων επιβατικών και εμπορικών αεροσκαφών

Πέρα από κάποιες ατυχείς προσπάθειες διάψευσης του φαινομένου, οι απαντήσεις και οι ανακοινώσεις σε σχέση με τις "χημικές ουρές" από αρμόδια κυβερνητικά όργανα η διεθνείς οργανισμούς είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες. Και ενώ οι παρατηρήσεις του φαινομένου εντείνονται σε όλη την ελληνική επικράτεια, και παγκοσμίως, το πέπλο σιωπής και μυστικότητας από πλευράς επισήμων κυβερνητικών παραγόντων και φορέων εμποδίζει την ανάπτυξη ενός δημοσίου διαλόγου για το θέμα. Η απουσία επίσημης εξήγησης του φαινομένου, δημιουργεί εύφορο έδαφος για κάθε είδους θεωρία καθώς επίσης και για ποικίλες ερμηνείες και υποθέσεις που διατυπώνονται κατά καιρούς, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο αξιόπιστες.
Αλλεπάλληλες διαμαρτυρίες ή ερωτήσεις οι οποίες έχουν γίνει μέχρι σήμερα στις ΗΠΑ, Καναδά, Ευρωπαϊκή Ένωση, και αλλού, από επιστήμονες, κοινωνικούς φορείς, αλλά και ολιγάριθμους, "γενναίους" πολιτικούς έχουν συναντήσει τείχος σιωπής ή την πλήρη άρνηση του φαινομένου από πλευράς των αρμοδίων κυβερνητικών οργάνων.
Διαμαρτυρίες που έχουν γίνει και στην Ελλάδα από ευαισθητοποιημένους πολίτες στα αρμόδια όργανα π.χ. Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας κ.λπ. δεν έφεραν μέχρι στιγμής συγκεκριμένο αποτέλεσμα...
Η μόνη επίσημη απάντηση, έως τώρα, ανακοινώθηκε από την στρατιωτική αεροπορία των ΗΠΑ τον Νοέμβριο του 2001, μετά από ορισμένες έντονες αντιδράσεις και δημόσια κατακραυγή στις ΗΠΑ και στον Καναδά. Σύμφωνα με αυτή την ανακοίνωση, «οι καταγγέλλοντες το φαινόμενο συγχέουν τις φυσιολογικές εκπομπές υδρατμών και άλλων καυσαερίων με χημικό αεροψεκασμό» Αυτή η απάντηση όμως δεν πείθει αρκετούς από το συνεχώς διευρυνόμενο πλήθος ερευνητών και επιστημόνων, σε διεθνή κλίμακα, οι οποίοι εκφράζουν απορία και ανησυχία γιά το φαινόμενο. Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο τα εξής:
• Τα αεροσκάφη που πραγματοποιούν τους ψεκασμούς είναι λευκά χωρίς διακριτικά
• Κανονισμοί της Διεθνούς Υπηρεσίας Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) απαγορεύουν τις πτήσεις επιβατικών και εμπορικών αεροσκαφών σε σχηματισμούς, όπως αυτοί στους οποίους παρατηρούνται να συμμετέχουν τα ψεκαστικά αεροσκάφη και οι οποίοι είναι συνήθεις μόνο σε στρατιωτικές ασκήσεις. 

Μύθος 2: Ασπίδα κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη

Ανεπισήμως, έχει "διαρρεύσει" τα τελευταία χρόνια η "πληροφορία" ότι οι αεροψεκασμοί γίνονται και έχουν ως στόχο την επιβράδυνση του Φαινομένου του Θερμοκηπίου έτσι ώστε να μειωθεί ο ρυθμός αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη, στα πλαίσια μίας προσπάθειας που ονομάζεται "Γεωμηχανική". Εικάζεται από ορισμένους κύκλους ότι μεταλλικά σωματίδια, σε μορφή μικροσκοπικής σκόνης, τα οποία διασπείρονται στην ανώτερη ατμόσφαιρα, όπως αυτά του οξειδίου του αλουμινίου, έχουν την δυνατότητα να αντανακλούν προς το διάστημα ένα μικρό μέρος (περίπου 1%-2%) της ηλιακής ακτινοβολίας και έτσι να δρουν ανασταλτικά σε σχέση με την υπερθέρμανση της γης.
Κατά τα φαινόμενα, η θεωρία αυτή βασίζεται σε σχετική εισήγηση του δρ.Edward Teller , στελέχους του διεθνούς φήμης ερευνητικού εργαστηρίου Lawrence Livermore National Laboratory (Καλιφόρνια, ΗΠΑ). Ο δρ. Teller παρουσίασε αυτή την πρόταση το 1998 σε ένα διεθνές συνέδριο με θέμα την αντιμετώπιση "Πλανητικών Καταστάσεων Εκτάκτου Ανάγκης".
Ανακοινώθηκε μάλιστα από το ίδιο εργαστήριο, ότι μια προσομοίωση στον υπολογιστή, που σχεδίασε και πραγματοποίησε ο ερευνητής Kenneth Caldeira, έδειξε πως η μέθοδος αυτή μπορεί να αποτρέψει την μελλοντική αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη τουλάχιστον σε 85% της επιφάνειας της Γης. Η προσομοίωση έδειξε ότι το ίδιο ισχύει ακόμη και αν διπλασιαστούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος (κύριος ρύπος υπεύθυνος για την επιτάχυνση του φαινομένου του θερμοκηπίου) κατά τα επόμενα 40 έτη!
Τον Μάιο του 2000, η πρόταση του δρ. Teller και τα αποτελέσματα της προσομοίωσης του ερευνητή Kenneth Caldeira παρουσιάστηκαν στο International Panel on Climate Change (IPCC) επιστημονικός φορέας που ασχολείται με τις κλιματικές αλλαγές και τελεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών. Οι επιστήμονες που συμετείχαν σε αυτή την συζήτηση συμφώνησαν στο οτι η επιταχυνόμενη θέρμανση της γης είναι μια πραγματικότητα και ενα μείζον πρόβλημα και ότι η έννοια της "Γεωμηχανικής" μπορεί να αποτελέσει μια βάση για πιθανές τεχνολογικές λύσεις στο μέλλον, αφήνοντας έτσι ανοικτή την προοπτική εφαρμογής της μεθόδου Teller. (Ποιες επιπτώσεις όμως θα έχει η εισπνοή όλων αυτών των σωματιδίων από τα όντα της γήινης επιφάνειας που αναπνέουν αέρα, δεν έχει αποσαφηνίσει ακόμη αυτή τη θεωρία...)
Σαν επιβεβαίωση της εφαρμογής της προαναφερθείσης μεθόδου, "διέρρευσε" πριν τρία χρόνια η πληροφορία ότι οι αεροψεκασμοί γίνονται στα πλαίσια προσπάθειας ελέγχου του φαινομένου του θερμοκηπίου. Η "διαρροή" έγινε από ανώνυμο επιστημονικό συνεργάτη του προγράμματος των αεροψεκασμών, ο οποίος έδωσε σχετικές συνεντεύξεις με το κωδικό ψευδώνυμο "Deep Shield".
Όπως υποδηλώνει και το ψευδώνυμο, ο κύριος αυτός υποστήριξε κατά βάση, ότι οι αεροψεκασμοί γίνονται για να αποτραπεί ο κίνδυνος της υπερθέρμανσης του πλανήτη, επιτρέποντας παράλληλα την συνεχιζόμενη χρήση πετρελαίου και άλλων ορυκτών καυσίμων ώστε να μην θίγονται το συμφέροντα των πετρελαϊκών και άλλων βιομηχανιών και τα ευρύτερα οικονομικά συμφέροντα των ισχυρών της Γης...
Η θεωρία του δρ. Edward Teller έχει βρει πολύ περισσότερους επικριτές από ότι υποστηρικτές στην διεθνή επιστημονική κοινότητα. Ο ίδιος ερευνητής που έκανε την γνωστή προσομοίωση στον υπολογιστή (Kenneth Caldeira) υποστήριξε ότι δεν γνωρίζουμε αρκετά για τους ακριβείς μηχανισμούς και τις διεργασίες της Γήινης ατμόσφαιρας ώστε να μπορούμε να πειραματιστούμε σε τέτοια κλίμακα χωρίς να διατρέχουμε τον κίνδυνο μεγάλων οικολογικών καταστροφών.
Συνεχίζοντας ο δρ. Caldeira προειδοποίησε επίσης ότι οι αεροψεκασμοί μπορεί να καταστρέψουν το στρώμα Όζοντος που λειτουργεί σαν φυσική ασπίδα απέναντι στις υπεριώδεις ακτινοβολίες του ηλίου.
Το International Panel on Climate Change που αρχικά εξέτασε τις προτάσεις Teller έδειξε τελικά να συμμερίζεται τις επιφυλάξεις του δρ. Caldeira καθώς επίσης και να προβληματίζεται με την επακόλουθη "λεύκανση" του ουρανού από τους συνεχείς αεροψεκασμούς, σε έγγραφη αναφορά του στο θέμα της "Γεωμηχανικης" και της αξιολόγησης της μεθόδου Teller.
Όμως και στην Ελλάδα υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από την επιστημονική και ακαδημαϊκή κοινότητα στην προοπτική της εφαρμογής προγράμματος αεροψεκασμών ως μέσο μετριασμού του Φαινομένου του Θερμοκηπίου. Άλλοι επωνύμως και πολλοί περισσότεροι ανωνύμως, δεκάδες Έλληνες επιστήμονες και ακαδημαϊκοί υποστήριξαν ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα μπορεί να έχει μόνο αρνητικές συνέπειες για το περιβάλλον.
Η μέθοδος Teller βασίζεται στη γνωστή πατέντα Welsbach (η οποία ανήκει στην εταιρεία Hughes Aerospace από το 1991), η οποία προτείνει τη χρήση μικροσκοπικών ανακλαστικών σωματιδίων, όπως τα οξείδια αλουμινίου, για τη δημιουργία της αντηλιακής ασπίδας. Το αλουμίνιο προσφέρει μεγαλύτερη ανακλαστικότητα και μικρότερο βάρος σε σχέση με άλλα μέταλλα. Εάν όντως επρόκειτο για ψεκασμούς που έχουν σαν αποκλειστικό στόχο να μειώσουν την ηλιακή ακτινοβολία που φθάνει στην επιφάνεια της γης, τότε γιατί δεν χρησιμοποιούν αποκλειστικά και μόνον σωματίδια αλουμινίου; Στις ως τώρα εργαστηριακές αναλύσεις ανιχνεύονται συγκεντρώσεις βαρίου, τιτανίου, αλλά και σκόνη χαλαζία.
Χαρακτηριστικά, καθηγητές ατμοσφαρικής ρύπανσης των Πανεπιστημίων Αθηνών και Θεσσαλονίκης τόνισαν ότι δεν γίνεται να συγκρατηθεί με αυτόν τον τρόπο το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου διότι δεν υπάρχει αντίστοιχη τεχνολογία, και ότι τέτοια πειράματα αποτελούν επιστημονική φαντασία! Παρόμοια άποψη εξέφρασαν και Έλληνες καθηγητές ειδικοί σε θέματα μετεωρολογίας.
Όπως προαναφέρθηκε, το αλουμίνιο και το βάριο είναι τοξικές ουσίες για τον ανθρώπινο οργανισμό, ιδιαίτερα όταν ευρίσκονται σε μορφή μικροσκοπικών σωματιδίων - διαμέτρου μικρότερης των 10 μικρών (10-6 πι) - οπότε με την απλή εισπνοή μπορούν να καταλήξουν στις πιο «μικρές γωνιές» των πνευμόνων και από εκεί στο αίμα. Πιο συγμεκριμένα, το αλουμίνιο (αργίλιο) θεωρείται επικίνδυνο για το αναπνευστικό και το νευρικό σύστημα, ιδιαίτερα στις πιο ευπαθείς ηλικίες (νήπια και υπερήλικες), καθώς επίσης και ότι συμβάλλει στην εμφάνιση της νόσου Αλτσχάϊμερ. Ορισμένοι ήδη συσχετίζουν την έξαρση αυτής της ασθενείας με τους αεροψεκασμούς. Το δε βάριο, με την σειρά του, παρεμποδίζει την λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης, η εισπνοή σκόνης χαλαζία από τον άνθρωπο εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για το αναπνευστικό σύστημα.
Οι συχνοί και επί σειρά ετών αεροψεκα-σμοί με τέτοιου είδους χημικές ενώσεις έχουν σαν φυσικό επακόλουθο την ευρείας κλίμακας μόλυνση όχι μόνον της ατμόσφαιρας, αλλά και του υδροφόρου ορίζοντα καθώς επίσης και του εδάφους που χρησιμοποιείται για αγροκαλλιέργειες. Η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας καθώς και το Κέντρο Ελεγχου Ασθενειών στις ΗΠΑ (Center for
Disease Control ) εκτιμούν οτι η διασπορά μεταλλικών σωματιδίων στην ατμόσφαιρα για τις επόμενες δεκαετίες μπορεί να στοιχίσει 50-80 εκατομμύρια θανάτους ανά έτος παγκοσμίως εξ αιτίας αναπνευστικών παθήσεων!
Υπάρχει, όμως και μια άλλη πτυχή της μεθόδου Teller, την οποία οι εμπνευστές της ηθελημένα ή άθελα παρέβλεψαν. Τα ψεκαζόμενα σωματίδια δημιουργούν τεχνητά νέφη ή λευκά "πέπλα" τα οποία υποτίθεται οτι λειτουργούν ως φίλτρα ηλιακής ακτινοβολίας και τα οποία έχουν μέγιστη διάρκεια "ζωής" 12 με 24 ώρες (έχει παρατηρηθεί οτι κατόπιν διαλύονται είτε λόγω ανέμων είτε λόγω καθίζησης των βαρύτερων του αέρα μεταλλικών σωματιδίων). Αυτό σημαίνει ότι για να είναι η μέθοδος αποτελεσματική πρέπει οι αεροψεκασμοί να γίνονται σε καθημερινή βάση πάνω από το μεγαλύτερο τμήμα της υδρογείου
Τα χρησιμοποιούμενα αεροσκάφη για τους αεροψεκασμούς είναι τα λεγόμενα air refueling tankers (ΚC-135, ΚC-10, και ειδικά διαμορφωμένα Β-737) της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας και του ΝΑΤΟ. Εαν υπολογίσουμε ότι αεροσκάφη αυτού του τύπου και αντιστοίχων διαστάσεων καταναλώνουν το λιγότερο 3000 με 5000 λίτρα καυσίμου (JP-8) ανά ώρα πτήσης (με αυξημένη κατανάλωση κατά την απογείωση και προσγείωση), και εκτιμήσουμε ότι σε καθημερινή βάση χρησιμοποιούνται τουλάχιστον 1000 air tankers (δηλαδή το μεγαλύτερο τμήμα των air refueling tankers που διαθέτει η πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ) με μέσο χρόνο πτήσης μόλις 3 ώρες ανά αεροσκάφος ημερησίως, συμπεραίνουμε ότι οι αεροψεκαστικές επιχειρήσεις και μόνον καταναλώνουν τουλάχιστον 10.000.000 λίτρα υγρών καυσίμων ημερησίως. (Ποσότητα βέβαια που το αντίτιμο της εισπράτουν οι πετρελαϊκές εταιρίες.
Στην πραγματικότητα μπορεί η ποσότης αυτή να διπλασιάζεται ή και να τριπλασιάζεται ανάλογα με τις ανάγκες των επιχειρήσεων. Αυτό το γεγονός και μόνον αποτελεί μια καθημερινή οικολογική καταστροφή διότι οι χιλιάδες τόννοι των παραγόμενων καυσαερίων συμβάλλουν στην επιτάχυνση του Φαινομένου του Θερμοκηπίου και όχι στην αναστολή του!
Αξίζει να τονιστεί σε αυτό το σημείο ότι, η Διεθνής Υπηρεσία Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) έχει επιβάλλει στις αεροπορικές εταιρίες, από το 1999, αυστηρές οδηγίες και περιορισμούς σε σχέση με τις εκπομπές καυσαερίων των επιβατικών και εμπορικών αεροσκαφών. Και αυτό διότι τα καυσαέρια των αεριωθουμένων περιέχουν μεγάλες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα και πολύ θερμών υδρατμών, οι οποίες συμβάλλουν άμεσα στο Φαινόμενο του Θερμοκηπίου. Τα καυσαέρια αυτά περιέχουν επίσης και μεγάλες ποσότητες οξειδίων του αζώτου τα οποία δημιουργούν όζον, το οποίο με την σειρά του όταν βρίσκεται εντός της γήινης τροπόσφαιρας (το κατώτερο τμήμα της ατμόσφαιρας που ξεκινά από την επίφάνεια της Θαλάσσης και φθάνει μέχρι 15 χλμ. ύψος περίπου) συμβάλλει και αυτό στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Σε τελική ανάλυση, είναι προφανές ότι δεν έχει κανένα νόημα η προσπάθεια αποφυγής μιας επερχόμενης οικολογικής καταστροφής με μέσα τα οποία οδηγούν σε μια άλλη! Ένα τέτοιο εγχείρημα με την συγκεκριμένη μέθοδο Teller ξεπερνά τα όρια της επιστημονικής φαντασίας και ανήκει στο χώρο της επιστημονικής παραφροσύνης!
Για αυτό τον λόγο είναι ύποπτη η "διαρροή" των σχετικών πληροφοριών και μελετών (ΙΡCC, Livermore National Laboratory). Το πιό πιθανό ενδεχόμενο είναι ότι η πρόταση του Teller και οι σχετικές μελέτες ή "διαρροές" πληροφοριών δημοσιοποιήθηκαν για να δώσουν ένα "καλοήθες" άλλοθι στους πραγματικούς εμπνευστές του προγράμματος των αεροψεκασμών και στις κυβερνήσεις των χωρών που συνεργάζονται. Στην πραγματικότητα οι αεροψεκασμοί γίνονται για στρατιωτικούς, οικονομικούς, και πολιτικούς σκοπούς (και πιθανώς και άλλους παρόμοιους).
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου