Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011
Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011
ΠΛΑΝΗΤΗΣ Χ (NIBIRU) : ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ. ΠΩΣ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ "ΜΥΘΟ'' ΤΟΥ 2012
~TRUTH~: Αρχαίοι λαοί όπως οι Ελληνες, οι Σουμέριοι, οι Μαγια, είχαν εμμονή με το διάστημα, και μια απο τις βασικότερες ενασχολήσεις τους ήταν η αστονομία.! Ειχαν φτάσει σε τόσο φοβερο επίπεδο που οι ανακαλύψεις τους μας "κυνηγούν" ακόμα και σήμερα.!
Ο γνωστός πλέον πλανήτης Χ ή Νιμπιρού όπως τον έλεγαν οι αρχαίοι λαοί, είναι μία απο αυτές τις ανακαλύψεις...
Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011
Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011
Η ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΕΝΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ROTHSCHILDS
~TRUTH~: Πολλοί απο εσάς σίγουρα έχετε ακούσει, ή έχετε ασχοληθεί με το θέμα της φαμίλιας της κόκκινης ασπίδας, ή αλλιώς Rothschilds, όπως είναι το όνομά τους... Αν δεν τους έχετε ακούσει ποτέ, τότε μάλλον θα πρέπει να μάθετε γιαυτούς όπωςσδήποτε...!!!
Πρόκειται για μια αιμοδιψή δυναστεία που έχει ρίζες πολλούς αιώνες πριν, και έχει πλέον "κατακτήσει" τον κόσμο...Ελέγχει ότι θέλει, και καθορίζει το μέλλον του κόσμου, σύμφωνα πάντα με τα σχέδια του Σιωνισμού..! Ας δουμε εκτενέστερα το έργο της δυναστείας αυτής:
Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011
Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011
ΠΙΣΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΣΤΟ Α.Π.Θ
Η ΣΗΜΑΙΑ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΥΛΛΗΝΗ
~TRUTH~: Πριν από λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 18/9/11 όπως είχαμε πει εδώ τρεις αλλοδαποί κατέβασαν και έσκισαν την Ελληνική σημαία απο το κέντρο του χωριού Νεοχωρίου Κυλλήνης στην Ηλεία... Ομάδα απο την τοπική εθνικιστική κίνηση της Ηλείας Ε.Δ.Η(Εθνική Δράση Ηλείας) Απάντησε άμεσα, ενώ συγχρόνως παραδειγμάτισε και τους κατοίκους του Νεοχωρίου που είχαν μείνει απραγοι τόσες μέρες... :Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011
Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011
Ο ΚΟΜΗΤΗΣ ΕΛΕΝΙΝ ΚΑΙ ....ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ
~TRUTH~: Πολλοί θα εχετε ακούσει για ένα κομήτη ονόματος Ελενίν, που πλησιάζει την Γη... Είναι ένας κάπως μεγάλος κομήτης και υπολογίζεται ότι πλησιάζει την Γή με μεγάλη ταχύτητα...Οι Ερευνητές λένε ότι οι τροχιές των δύο σωμάτων (Γης και Ελενιν) θα ταυτιστούν, αλλά καθησυχάζουν ότι δεν θα συγκρουστουν απλά θα περάσει η Γη μέσα απο την σκόνη που θα αφήσει η ουρά του κομήτη..!!
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΣΕΛΗΝΗ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΛΕΙ ΤΕΧΝΗΤΟ ΣΩΜΑ (?)
~TRUTH~: Εδώ και χιλιάδες χρόνια η Σελήνη αποτελεί ένα απο τα μεγαλύτερα μυστήρια στις σκέψεις του ανθρώπου..Όχι μονο σήμερα, αλλά και πολύ παλαιότερα η Σελήνη βρισκόταν στο επίκεντρο συμπαντικών ερευνών, και αυτό είναι κάτι που διακρίνεται σε αρχαίες γραφές, τοιχογραφίες, αγγειογραφίες κ.α.!
Γιατι άραγε ακομα και σήμερα ο δορυφόρος της Γης παραμένει μεγάλο μυστήριο, ενώ βρίσκεται τόσο κοντά μας...(περιπου 300.000χλμ);;;
Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011
ΑΓΙΑΣΜΟΣ....ΜΠΟΜΠΑ..!!!
Επαθαν δηλητηρίαση πίνοντας... αγιασμό!
Δηλητηρίαση από φαγητό έχουμε ακούσει. Από ποτό ή φάρμακο επίσης. Από ...; αγιασμό, όμως, αυτό πραγματικά δεν το είχαμε ξανακούσει.
Επαθαν δηλητηρίαση πίνοντας... αγιασμό!
ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΑΛΒΑΝΩΝ ΣΕ ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ
~TRUTH~: Ένα λυπηρό γεγονός συμφωνα με το DEFENCENET συνέβει στις 4.30π.μ 18/9 στην Κυλλήνη Ηλείας...
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
~TRUTH~: Το θυμάστε αυτό το εξώφυλλο? Είναι απο το γνωστό πλέον γερμανικό περιοδικό FOCUS, και λέω γνωστό επειδή κατα καιρούς γίνεται "ειρωνικό " προς την Ελλάδα χρησιμοποιώντας χαρακτησρισμούς υπονόμευσης, και αμαυρωση της αρχαίας κληρονομιας μας με φωτομοντάζ.. Το καινούργιο εξώφυλλο λοιπό, θίγει και πάλι την αρχαίας μας κληρονομιά, και χτυπάει αυτή την φορά τον Παρθενώνα...
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011
ΟΠΟΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΡΡΕΕΙ ΒΑΖΟΥΝ "ΦΙΜΟΤΡΟ"
~TRUTH~:Το φίμοτρο πλέον είναι ένα συχνό "όπλο" κατά όσων προσπαθούν να διατυπώσουν την αλήθεια. Όπως ο δικός μας ο Έλληνας Σωκράτης Γκιόλιας, Ένας απο τους κατόχους-ιδρυτές του troktiko.blogspot. Όπως ακόμα πιο γνωστό γεγονός με τον Κέννεντυ, όπου αν και ηταν στην εξουσία, δεν δισταζε να μιλάει για υπόγεια σχέδια και συνωμοσίες απο τα οποία η ανθρωπότητα επρεπε να προφυλαχτεί...Πάντα κάποιο ατύχημα, ένα "τυχαίο περιστατικό θα συμβεί σε όποιον προσπαθήσει να αποκαλύψει την αληθεια...:
Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΑΛΑ, ΣΥΛΛΒΕΤΕ ΤΗΝ
2012: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ή ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ?
~TRUTH~: Ένας ολόκληρος μύθος με πολλά παρακλάδια έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια γύρω απο την πολύφημη χρονιά του 2012.... Αυτό απο μόνο του, πρέπει κάτι να δηλώνει..εννοώ ότι τα τελευταία χρόνια όλο και πυκνωνουν τα σενάρια για την συγκεκριμμένη χρονιά. Και όπως το προσφατο παρελθόν έχει διδάξει, τα σημάδια και οι προειδοποιήσεις πάντα κάποιο ερχόμενο γεγονός κρύβουν, όπως με τους Διδυμους πύργους, που αμέσως μετά αρχισαν να γινονται κατανοητά τα σημάδια που δεν βλέπαμε πριν απο το χτύπημα..! Έτσι λοιπόν, έχουν διαδωθεί ποικίλα σενάρια για την χρονιά αυτή. Πάνω κάτω όλα μιλάνε για καταστροφή του κόσμου, είτε απο φυσική καταστροφή, είτε απο κομήτη, είτε απο επαφή της ανθρωπότητας με εξωγηίνη δύναμη.. Αν στηριχτούμε στο τελευταίο παρακλάδι, που είναι και το επικρατέστερο, θα αντιληφθούμε ότι τις τελευταίες δεκαετίες, έχουμε εγκληματιστεί στο ότι κάθε είδους εξωγηίνη δύναμη, αποτελλεί συνάμα και απειλή για την ανθρωπότητα.. Δείτε το, μεσα απο τόσες ταινίες με θέμα τους εξωγήινους, αυτό δεν βγαίνει σαν συμπέρασμα??? Μήπως τελικά αυτό που περιμένουν είναι κάτι που δεν τους συμφέρει, και προσπαθούν όλα αυτά τα χρόνια, όλο και περισσότερο να μας κάνουν να πιστεψουμε ότι είναι εχθρικό, για να περάσουν τα σχέδιά τους για μια παγκόσμια κυβέρνηση/θρησκεία/οικονομία?? Παρακάτω μια σειρά απο βίντεο, έρχονται να δώσουν μερικές απαντήσεις σχετικά με τον μύθο του 2012.. Μια δημιουργία του Deadmau5trap που εξηγεί με επιχειρήματα, και αποδείξεις τι το ψευτικο υπάρχει στα σενάρια του 2012, και ποια αληθεια πιθανόν να κρύβεται πίσω απο όλα αυτα... Θερμή παράκληση να τα δείτε όλα τα βιντεο μέσης διάρκεις 5λεπτών, ξανά και ξανά....πρέπει να τα κατανοήσουμε και να τα προωθήσουμε όλοι...:
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
~TRUTH~: Αυτός ο αστυνομικός είναι απο τους Έντιμους που κάνουν σωστά το λειτούργημα του αστυνομικού. Υπάρχουν πολλοί Ελληνες αστυνομικοί σαν και αυτον αλλά δυστυχώς περιθωριοποιούνται απο τους υπηρετες τους συστηματος, και μπροστά βγαινουν αυτοί που αμαυρώνουν την εικόνα των σωματων ασφαλείας...: Στο βίντεο τα χωνει σε όσους δεν υπερασπίζονται το συνταγμα που έχουν ορκιστεί σε αυτό. αλλά υπερασπίζονται την ανθελληνική κυβερνηση..
ΛΙΒΥΗ: ΣΤΗΜΕΝΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ "ΕΛΙΤ"
Γράφει ο Υπτγος (ε.α.) Ιωάννης Μπαλτζώης
Παρακολουθώντας τις καταιγιστικές διεθνείς εξελίξεις των ημερών μας και τις τραγικές εξελίξεις σε ορισμένα από τα κράτη που δέχονται την ανηλεή επίθεση των παγκοσμιοποιητών και του κεφαλαίου μας δημιουργούνται απορίες και ερωτηματικά. Όπως π.χ. γιατί τόσο μένος και όλη αυτή η (Νατοική) εκστρατεία κατά της Λιβύης και του ηγέτη της Συνταγματάρχη Καντάφι και σχεδόν μηδενική αντίδραση για την Συρία, εκτός από κάποιες καταδικαστικές ανακοινώσεις ανούσιες και άνευ σημασίας; Τι παραπάνω έκανε η Λιβύη και τι ο ηγέτης της που ανάγκασε ορισμένες Δυτικές χώρες και τις ΗΠΑ να συμμετάσχουν στη επιχείρηση-νέα Σταυροφορία, όπως την ονόμασαν οι Λίβυοι;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














